Tak moc jsem se těšil na souboj na Slovakmanu s Ondrejem Kubem a dalšími soupeři...

28.07.2023

Ale vezmu to od začátku. Poslední tři týdny byly totiž velice intenzivní.

Alice Cooper - foto: Miroslav Tkadlec

V neděli 9. 7. začala první rodinná dovolená v Černém dole v Krkonoších, kam jsem dojel na kole (170 km). V tu dobu začala velká vedra okolo 35 stupňů a já to bral i trochu jako výzvu a přípravu na Slovakmana, kde se koná mistrovství republiky v dlouhém triatlonu. V Černém dole jsem tréninky zaměřil na silovou vytrvalost do kopců a podnikl s rodinou a kamarády několik výletů po okolí. Nejvíce se mi líbilo v ZOO Dvůr Králové, kde bylo zrovna plno mláďat. V sobotu 15. 7. byl náš poslední výlet do Baldova vodního světa v Mladých Bukách, kde jsem i trénoval stabilitu na různých prolezáčkách. Odpoledne jsem pak vyrazil na kole domů a to jsem jel i ve 40 stupních a musel dvakrát stavět kvůli dokoupení vody, celkem jsem během jízdy vypil 6 litrů za 5 hodin.

Sněžka

Druhý den jsme s manželkou vyrazili do Brna na koncert Hollywood Vampires (Johnny Depp, Alice Cooper, Joe Perry, Tommy Henriksen). Koncert se konal v zaplněné Winning Group aréně. Byla to parádní show, hlavně jsem obdivoval, jak můžou i 70 letí pánové takhle řádit na pódiu. Předkapelou byla slovenská skupina Desmod, která mě příjemně překvapila a pak skupina Wanastowi vjecy. Přespali jsme v Brně a v pondělí 17. 7. jsme jeli opět zpátky, vyzvedli děti odložené s rodinou na chatě v Pošumaví, dali jsme si výborný oběd a vyrazili domů a rychle zabalit na další cestu.

Johnny Depp - foto: Miroslav Tkadlec

V úterý 18. 7. jsme ráno vyrazili k moři do chorvatské vesničky Seget Donji (poblíž Splitu). Cestu jsme si rozdělili na dvě části s přespáním v rakouském Grazu, kde jsme dostali pokutu. Parkovali jsme v modré zóně, jelikož parkování u ubytování nebylo volné, tak jsme chtěli jen vyložit auto a pak někde zaparkovat, ale policie byla rychlejší a už byl lísteček za oknem. Zaplatili jsme pokutu, přeparkovali a šli to rozdýchat do centra, které bylo velmi hezké. Vyšlápli jsme po schodech na hrad Schloßberg. Cestou z hradu jsme luxusně zmokli, ale bylo teplo, tak to děti braly jako hroznou srandu. Druhý den ráno jsme vyrazili do cíle cesty a odpoledne přijeli do apartmánu.

Po příjezdu nám bylo oznámeno, že v celém domě nefunguje elektrika a jestli souhlasíme, tak nás ubytují v hotelu ve vedlejším městě Kaštel, než se to opraví. Po vybalení věcí z auta do dvou pokojů, jelikož více jak dvoulůžkový pokoj nebyl volný,jsme využili ještě odpoledne na koupání a plavání v moři na místní malé a hodně zaplněné pláži.Ve večerních hodinách po večeři přišla zpráva, že na našem ubytování elektrika funguje a že zítra dopoledne se máme vrátit.Druhý den ráno jsem vstal v 5 hodin a jel se projet na dvě hodiny na kole do Splitu, po návratu jsme se na hotelu nasnídali, vše opět sbalili a jeli se ubytovat do našeho apartmánu.

Teď už jsme konečně měli společné bydlení, vše fungovalo a mohli jsme si naplno užívat moře a slunce, navštívili jsme celkem pět pláží a nejvíce se nám líbila ta v nedalekém Primoštenu, která byla největší a zároveň zde bylo nejčistší moře. Já jsem každé ráno vstával v 5 hodin na kolo jednak z důvodu, abych trávil většinu dne s rodinou, a také kvůli vysokým odpoledním teplotám. Odpoledne jsem vyžil moře pro plavání a večer po 19. hodině jsem běhal. Na běh to tu moc dobré nebylo kvůli velkému provozu. Když jsem na kole vyjel 300 výškových metrů nad město, tak to bylo perfektní, málo aut a pěkné silnice. Celkově se nám pobyt líbil a moc jsme si to užili.

Ve středu 26. 7. jsme ráno vyrazili zpět domů, opět s přespáním v Grazu, kde už bylo u ubytování volné parkovací místo a tak šlo vše hladce. Když jsem šel pro věci do auta, nerozsvítil jsem si na chodbě, špatně jsem šlápnul ze schodů a zvrtnul jsem si kotník. Slyšel jsem křupnutí v nártu. Trochu mi noha natekla a špatně se mi chodilo. Ihned jsem to začal ledovat, zašli jsme na večeři a druhý den ráno se mi chodilo ještě hůř. Vyrazili jsme domů a hned po návratu jsem zajel do nemocnice, chtěl jsem mít jen jistotu, že to je jen natažené, ale bohužel mi bylo oznámeno, že mám naštípnutou nártní kost a noha musí do sádry na 4 až 6 týdnů. Po konzultaci s odborníky by to ale mohlo trvat kratší dobu bez běhu a sádru můžu za pár dní sundat, tak uvidíme.